JAK ZAMAWIAĆ


 

JAK ZAMAWIAĆ PRODUKTY BETTERWARE ?

 

1. Zamówienie można złożyć:

  • telefonicznie,
  • faksem,
  • e-mailem,
  • przez  Internet.


2. Dostawa:

  • zamówione produkty dostarczone będą kurierem na adres korespondencyjny,
  • termin realizacji zamówienia – do 5 dni roboczych.


3. Opłata wysyłkowa – zależna od ilości punktów:

  • zamówienie do 99 punktów = opłata 12,00 zł,
  • zamówienie 100 punktów i więcej = bez opłaty, koszty ponosi firma.

Każdy produkt ma przypisaną określoną wartość punktową, stanowiącą podstawę do naliczania rabatów i premii. 1 punkt to około 2 zł netto. Wartość punktowa każdego produktu znajduje się w Cenniku dla Przedstawiciela.

  • faktura musi być zapłacona w całości, ewentualne pomniejszenia kwot wynikające z reklamacji odliczone będą od kolejnej faktury.

 

4.  Płatności:

  • zamówienie za pobraniem jest płatne kurierowi przy odbiorze,
  • możesz za zamówienie zapłacić on-line
  • masz możliwość skorzystania kredytu i zapłacisz za produkty w terminie późniejszym

 

5. Reklamacje:

  • reklamacja z tytułu gwarancji jakości :

BETTERWARE oferuje unikalną gwarancję jakości. Każdy produkt, który nie spełni oczekiwań Twoich lub Twoich klientów może zostać zwrócony do BETTERWARE, a Ty otrzymasz pełny zwrot zapłaconej kwoty w cenach dla Przedstawiciela. Produkt nie może być zniszczony, a w przypadku produktów do czyszczenia zużyty nie więcej niż w jednej trzeciej swojej zawartości. Klient ma prawo do zwrotu Przedstawicielowi produktu w ciągu 14 dni od jego zakupu. Przedstawiciel ma prawo do zwrotu produktów firmie w ciągu 30 dni od zakupu produktu. By zareklamować produkt musisz wypełnić druk reklamacji i wysłać produkt na adres firmowy. Na druku reklamacji zaznacz jak chcesz żeby reklamacja została uwzględniona – czy zwrot gotówki w formie rabatu w kolejnym zamówieniu, czy jako wymiana na nowy produkt.

  • brak ilościowy:

Należy sprawdzić paczkę w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia braku produktu, niezwłocznie poinformować o tym fakcie Betterware - brak ilościowy zgłaszasz na druku do reklamacji. Możesz go wysłać faksem, zeskanować i wysłać mailem lub przesłać pocztą. Reklamacje ilościowe będą rozpatrywane wyłącznie w ciągu 3 dni od otrzymania paczki przez Przedstawiciela

  • produkt wadliwy:

Jeżeli produkt został dostarczony do Przedstawiciela jako wadliwy może zostać zwrócony Betterware. Niezwłocznie odeślij drogą pocztową (nie przez kuriera) uszkodzony produkt. Można prosić o wymianę na nowy produkt lub zwrot gotówki w formie rabatu w kolejnym zamówieniu. Przedstawiciele zobowiązani są do przesłania wadliwego produktu do siedziby Betterware w Polsce wraz z wypełnionym drukiem reklamacji. Ważne by nie wysyłać paczki na koszt Betterware – nie zostanie ona odebrana! Reklamacje wynikające z tytułu wad produktów uwzględniane będą w terminie 12 miesięcy od daty ich dostarczenia Przedstawicielom Betterware przez firmę.